Služby a řemesla • Karlovarský kraj a okolí30. strana

Josef Gonda

Výstavba rodinných domů na klíč, novostavby, garáže, haly, rekonstrukce bytů, bytových jader, klempířské a pokrývačské práce, zámková dlažba, obklady, omítání fasád, strojní omítání, montáž sádrokartonu, vodoinstalační, topenářské …

Renata Vrtílková

Nabízíme úklidové služby pro školy, firmy, hotely, kanceláře a domácnosti v Karlovarském kraji. Zajišťujeme generální úklid po rekonstrukci, malování, oslavách atd.

Patrik Baroch - Zapa Servis

Nouzově otevíráme byty,automobily,trezory.Realizujeme instalacea opravy mechanických zabezpečovacích systémů.

Helena Matějková

Nabídka polygrafických a tiskařských prací.

Liana Rollerová

Nabízíme služby nehtového studia, kadeřnictví, kosmetiky a masáže. Provádíme facepainting a bodypainting.

ZUŠ Nejdek

Provozujeme základní uměleckou školu pro 220 žáků. Nabízíme hudební a výtvarné obory. K dispozici máme přenosné audio a video a notebooky.

David Bolek

Provádění elektroinstalačních, elektromontážních a telekomunikačních prací.

Dagmar Horová, kosmetický salon Dagmar

Poskytování klasické péče v kosmetickém salonu spojené s energetickým posilováním zákaznic.

Kovovýroba DZ s.r.o.

Nástrojářská výroba. Zámečnická výroba. Výroba jednoúčelových strojů.

Radek Budín - RB-Dřevo

Výroba a montáž kuchyní, oken, dveří, schodů a vestavěného či volně stojícího nábytku.

Jan Štěřík

Bytové a průmyslové instalace, rekonstrukce, opravy a odstraňování havárií, rozvody státního telefonu, televizního signálu, rozvody domácího telefonu, zvonků, videotelefonu, počítačové sítě, rozvody pro pobočkové ústředny (včetně zajištění …

Patrik Ňorba

Mel - Ven

Provádíme kompletní rekonstrukce a přestavby bytových jader, veškeré stavební a demoliční práce.

OTEVŘENO (nonstop)

Zámečniství Havran

Zámečnictví Havran vyrábí nerezová schodiště a zábradlí, ocelová schodiště, automatické posuvné brány, branky, ozdobné ploty a další jiné kovové výrobky dle Vašich přání. Naše Zámečnictví má dlouholetou tradici od roku 1997 zaměstnává spolehlivé …

Vladimír Pavlinskij

Nabízíme zakázkovou výrobu lehkých a středně těžkých ocelových konstrukcí včetně montáží. Provádíme kovovýrobu. Vyrábíme schodiště, brány či mříže.

Hana Nováková

Nabízíme úklid domů, bytů, firem a po stavbách, péči o rodinu a domácnost. Provádíme veškeré úklidové práce včetně praní, žehlení, mytí nádobí, otírání prachu, vytírání podlah, mytí oken a další. Poskytujeme také sekání trávníků a následný úklid, stříhání …

OTEVŘENO (nonstop)

Gamalux Plzeň, spol. s r.o.

Provádění nedestruktivních zkoušek materiálu a výrobků. Nabídka metod hodnocení degradace materiálu.

Otakar Kapin

Servis a montáž gastronomického zařízení. Prodej použitého gastronomického zařízení. Půjčovna gastronomického zařízení na společenské akce, pronájem profesionálně vybavené kuchyně a restaurace.

Montstav CZ, s.r.o.

Zpracování a likvidace ojetých pneumatik a pryžového odpadu.

Pavel Kohn

Nabídka regeneračních služeb, sportovních, klasických a relaxačních masáží.

Bc. Nikola Vojtěch

Preparace zvířat z celého světa na zakázku. Lovecké pobyty v Jihoafrické republice.

Maraexsoft, s.r.o.

Provoz 3D animačního studia. Tvorba pohyblivé grafiky, 3D modelů a animací pro reklamu, TV a film.

Josef Hadáček

Nabídka služeb truhlářství, podlahářství, přípravných a dokončovacích stavebních prací včetně specializované stavební činnosti.

TRATEP, s.r.o.

Zakázková výroba čalouněného nábytku.

Jaroslav Píbal

Vyrábíme zakázkový nábytek do bytů, kanceláří či prodejen. Výroba oken a dveří.Zajišťujeme montáže včetně odvozu. Nabízíme postele, stoly i skříně.

ZAVŘENO (Otevírá v Pá 07:00)

Lošťák & Lošťák - Deratizace - desinfekce

Firma Lošťák & Lošťák provádí dezinfekční, deratizační a dezinsekční práce v Karlovarském a Plzeňském kraji. Jsme nová firma s pětadvacetiletou praxí. Specializujeme se především na provádění deratizačních prací kanalizačních sítí měst a obcí. Dále provádíme …

Anna Jedličková

Zajišťují pravidelný i jednorázový úklid. Pravidelný úklid společných prostorů (vchodů), kanceláří, ubytoven, mytí oken, kolaudační úklid a úklid po malování. Dále provádíme stavební práce, dokončovací práce, výkopové práce, pokládky zámkové dlažby, práce s …

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

LANOVÁ DRÁHA KLÍNOVEC, s.r.o.

Provozujeme lanovou dráhu. Nabízíme také možnost večerního lyžování na osvětlených sjezdovkách. V letním období je možno lanovku využít k přepravě pěších turistů a cykloturistů. Cykloturistům nabízíme program Cyklistika bez námahy, který byl připraven …

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Štefan Šajda

Provádění truhlářských prací na zakázku včetně dovozu a montáže.

Hotel Praha

Ubytování v jednolůžkových a dvoulůžkových pokojích a luxusních rodinných mezonetových apartmánech. Všechny pokoje a apartmány mají vlastní sociální zařízení, telefon a televizi s kabelovým příjmem. Samozřejmostí je možnost využít podzemních garáží a v letním …

OTEVŘENO (Zavírá v 20:00)

Lyžařská škola CZECH-IT

Lyžařská škola se zejména soustředí na výuku lyžařů začátečníků a středně pokročilých. Nabízíme kvalitní služby inspirované italskými školami, se kterými úzce spolupracujeme. Působíme v České republice a v Itálii.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

JPK Lyžařská Škola

Lyžařská škola, půjčovna lyží a snowboardů, půjčovna běžek, desítky km upravených běžeckých tratí.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:30)

Dagmar ChladováBoží Dar

Půjčujeme koloběžky, jízdní kola, dětské vozíky, GPS či Nordic Walking. Poskytujeme servis jízdních kol.

Rodinný penzion DANIELA

Penzion disponuje pokoji a apartmány, celková kapacita je 50 lůžek. Apartmány mají vlastní sociální zařízení a televizi. Pokoje jsou vybaveny umyvadlem s teplou a studenou vodou, televizí a sociální zařízení mají společné na patře. Součástí je restaurace, …

Bc. Rudolf Chlad

Poskytování fyzioterapeutických služeb a masáží. Nabídka relaxačních víkendových pobytů.

ZAVŘENO (Otevírá v 17:00)

Ski areál Novako

Lyžařský areál, sjezdovky a vleky. Možnost ubytování a občerstvení. Půjčovna lyží a vybavení.

Plavecká škola Katky Filipovicsové

Nabídka kurzů plavání kojenců a batolat. Věnujeme se plavání kojenců od 6-ti měsíců a dětem až do školního věku. V klubu Delfínků vyučují celkem dvě instruktorky. Vždy si zakládáme na tom, aby všechny instruktorky, které u nás plavou byly zkušené a …

Ing. Jaroslav Švec - Plynorevize

Měření emisí malých a středních zdrojů znečištění, revize plynu, revize komínů, kontroly spalinových cest.

Res vitae, z.s.

Pečovatelská služba v domácnostech klientů i v pečovatelských domech. Stravování pro důchodce formou dovozu obědů do domácností.

OTEVŘENO (Zavírá v 19:00)

Sbor dobrovolných hasičů Bochov

Ochrana životů, zdraví a majetku obyvatel při požárech a poskytování účinné pomoci při mimořádných událostech.