Velkoobchod sportovních potřeb4. strana

OLPRAN - JÍZDNÍ KOLA, SPORTOVNÍ POTŘEBY, OBUV

Firma Olpran spol. s r.o. byla založena v roce 1991. Od roku 1993 se stal hlavním předmětem jejího podnikání nákup a prodej jízdních kol, vzhledem k montážnímu závodu v Hořicích v Podkrkonoší ji můžeme řadit mezi přední výrobce jízdních kol. Nabízíme: kola a …

PLANET TOYS, s.r.o.

Nabízíme klasické hračky, společenské hry, baby produkty, puzzle, dřevěné hračky, plyš, stavebnice, didaktické a tvořivé hračky. Máme i sportovní potřeby, tříkolky, koloběžky a letní sortiment pro koupání i na zahradu. V naší velkoprodejně si vyberete z …

Fitsport - komplex s.r.o.

Jsme výhradní dovozce přístrojů Bodystat, QuadScan a MultiScan, MT20, DataLogger, digitální dynamometr MIE, H-wave, tenzometrické plošiny Bertec pro ČR a Slovensko. Prodej sportovní výživy různých značek, vitaminových doplňků. Nabídka doplňků stravy pro …

FERRAX SPORT s.r.o.

Zabýváme se výrobou a maloobchodním i velkoobchodním prodejem dresů a sportovního vybavení pro hokej, florbal, fotbal, basketbal, házenou, motokros, volejbal i hasičský sport. Veškeré vybavení můžete zakoupit i na našem internetovém obchodě.

MaDe - HRAČKY, REKREAČNÍ SPORTOVNÍ POTŘEBY

V současné době je hlavní činností společnosti MaDe dovoz a velkoobchodní distribuce hraček a sportovního zboží pro rekreaci na území České a Slovenské republiky. Též maloobchodní prodej zboží. E-shop společnosti MaDe je určen pouze obchodníkům. Nabízíme …

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Muscle nutrition s.r.

Specializovaný velkoobchod a on-line e-shop. Výhradní dovozce firem Dymatize, MuscleTech, Nutrex, PVL, VPX, Ultimate Nutrition, Inner Armour, Optimum Nutrition, Fizogen, Designer Whey, SAN SNS. Nabízíme široký sortiment zboží - proteiny pro budování svalové …

mhsport

Výroba a prodej outdoorového oblečení. Bundy NoWind. Kostkované kalhoty pro sport a volný čas.

Sun Sport, s.r.o.

Jsme dravá úspěšná outdoorová firma, která si zakládá hlavně na vodáckém sortimentu, kde patříme mezi velmi zkušené odborníky. Dále pak u nás najdete potřeby na běžecké lyžování, cyklistiku, horolezectví, outdoor a další sportovní potřeby. Provozujeme …

Nové Fitness, s.r.o.

Komplexní služby pro fitness centra od poradenství, přes návrh řešení půdorysu a 3D vizualizaci, až po dodávku vybavení fitness centra a kvalitní servis. Zabýváme se poradenstvím a dodávkou vybavení pro komerční, hotelová a firemní fitness centra.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:30)

CYKLOŠVEC s.r.o.

Maloobchod a velkoobchod s jízdními koly, cyklistickým zbožím a doplňky. Dovozce a distributor řady světových značek do ČR. Provozujeme internetový obchod a prodejny, velkoobchod, maloobchod značek – Galaxy, Stevens, Totem, Kenda, Catlike, Fox Racing Shox, …

Duvlan.cz

Přední internetový prodejce fitness zařízení a příslušenství v Česku a na Slovensku. Jsme výrobce a distributor značky DUVLAN, která představuje nejvýhodnější poměr kvality a ceny na trhu. Jsme výhradní distributor fitness zařízení značky DIADORA v Česku.

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

DOMAFIT FITNESS, s.r.o.

Nabídka špičkových profi posilovacích strojů Cybex a Tuff Stuff. Vhodné pro komerční posilovny, hotelová fitness a wellness, ale i pro náročné privátní zákazníky – stroje, lavice, rotopedy, trenažéry. Vše vyráběné výhradně v USA. Jako výhradní dodavatelé …

ZAVŘENO (Otevírá v Út 09:00)

Hokejprofi.cz

Prodej hokejové výstroje a potřeb pro florbal, hokejbal, in-line. Velkoobchod značek Easton, Bauer Nike, Ccm, Rbk, Torspo, Tps, Sher-wood, Dr, Ferland, Franklin, Botas a Unihoc, Salming. Nabídka kompletního vybavení pro hokejbal a floorbal.

Hsport spol. s r.o.

Prodáváme posilovací stroje, rotopedy, činky, sportovní výživu, fitness doplňky, fitness oblečení, potřeby pro maséry, věci pro bojové sporty. Vybavujeme fitness centra nejen rotopedy, trenažery, činkami a závažími, ale i profesionálními stroji. Při výrobě …

HUDYsport

Nabízíme kvalitní outdoor oblečení, obuv, batohy, stany, spacáky a kompletní vybavení na turistiku, lezení či do hor renomovaných výrobců Millet, Mammut, La Sportiva, Deuter, Jack Wolfskin a další.

VIPA Brno, s.r.o.

Provozujeme velkoobchod se sportovním vybavením zaměřeným na jízdní kola a zimní sporty.

Water element - Vodácké centrum Brno

Prodej, půjčovna, bazar, servis a velkoobchod veškerého vodáckého vybavení a lodí. Možnost testování lodí a vybavení přímo na řece u Vodáckého centra. Půjčujeme baraky, pálavy, rafty, kanoe, seakajaky, kajaky, pádla, vesty, bundy, neopreny, přilby …

JJF agency, s.r.o.

Maloobchodní prodej v kamenném a internetovém obchode. Sportovní sortiment z hokejovým zaměřením: výzbroj a výstroj.

Pramos, spol. s r.o.

Prodej a servis jízdních kol. Nabídka náhradních dílů a cyklistických doplňků.

HUDYsport

OTEVŘENO (Zavírá v 17:30)

Hana Baxantová s.r.o.

Velkoobchodní prodej oblečení a doplňků.

Ivo Daněk

Výroba a velkoobchodní prodej jízdních kol a cyklistických doplňků. Dále nabízíme dětské, cestovní, crossová a retro kola značky Condor.

OTEVŘENO (Zavírá v 14:30)

Stanislav Ondráček

Naše prodejna fungovala ze začátku spíš jen jako opravna Jízdních kol. Byla založena roku 2002 v prostorech garáže, kde jsme fungovali 3 roky v odpoledních hodinách. V roce 2005 jsme postavili novou prodejnu s prodejní plochou cca 80 m2 a se zázemím pro …

POC

Prodáváme výrobky švédské firmy POC. Výrobky pomáhají chránit život a snížit následky při sportech, kde dochází k pádům. Nabízíme helmy, rukavice, páteřové a bederní chrániče, chrániče kolen a loktů a brýle. Výrobky splňují bezpečností standardy.

LEVELTRONIC, s.r.o.

Prodáváme výrobky švédské firmy POC. Výrobky pomáhají chránit život a snížit následky při sportech, kde dochází k pádům. Nabízíme helmy, páteřové a bederní chrániče, chrániče kolen, chrániček loktů a brýle. Výrobky splňují bezpečností standardy.

O.K. Bag, s.r.o.

Výroba a prodej sportovních potřeb pro cyklistiku, lyžování, cestování a turistiku. Zakázková výroba sportovního oblečení a reklamních předmětů. Zaměřujeme se na klíčenky, opasky, trička, čepice, šály a vlaječky. Zajišťujeme brašny na rámy, nosiče a řídítka …

BLAŽEK - SPORTVEL, s.r.o.

Velkoobchodní prodej sportovních potřeb. Kompletní dodávky pro tenis, vodní sporty a potápění.

Micro koloběžky

Koloběžky Micro jsou švýcarské skládací koloběžky, které se vyznačují svojí kvalitou, zpracováním a funkčností. Koloběžky jsou navrhovány a vyvíjeny ve Švýcarsku a v Německu pod dohledem odborníků. Velkoobchodní a maloobchodní prodej koloběžek.

Jihlava
Poháry.com

Velkoobchod a maloobchod se sportovními cenami. Vyrábíme a prodáváme poháry, sportovní poháry, medaile, kokardy, plakety, diplomy, sošky, trofeje atd. Provádíme laserové gravírování do různých materiálů (dřevo, překližka, plast, bronz, hliník, guma, sklo …

Mgr. Diana Ledvinová – NEXTIK

Prodej dětského a kojeneckého zboží, hraček a oblečení, autosedaček a příslušenství, dětských pokojíčků, dětských potřeb, hama korálků, jídelních židliček, her a hracích setů, kočárků, kreativních hraček, hraček na zahradu, potřeb pro tvoření, přebalování, …

Velmat, s.r.o.

Jsme velkoobchod na jízdní kola, náhradní díly a příslušenství. Nabízíme kola značky Velmatti a Vautron. Dodáváme náhradní díly značky Selcof, Geax, Vittoria, Casco, Shimano, Rubena, Kenda, Suntour. Jsme výhradní dovozce značky Selcof Itálie.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 06:30)

Excel Sport, s.r.o. - FITNESS VYBAVENÍ

Prodej a servis fitness vybavení gym80 & Precor USA, dovoz nových a použitých kardio a posilovací trenažéry předních výrobců pro komerční a klubové použití za výhodné cemy.

OTEVŘENO (Zavírá v 15:00)

AtomiSport, s.r.o.

Výhradní zastoupení značky Precor USA pro ČR. Prodáváme trenažéry pro cardio trénink, běhátka, steppery nebo rotopedy. Služby při zařizování fitness center.

Freak

Internetový prodej sportovního vybavení. Kamenný obchod. Boty, hodinky, mikiny, batohy, bundy a doplňky. Fingerboard, skateboarding a snowboarding.

Boneshaker mountainboards

Nabízíme potřeby pro nový adrenalinový sport - mountainboarding, landkiting, snowkiting, powerkiting, landboarding, mountainboard, all-terrain board, snowkiting kurzy, landkiting kurzy, česká mountainboardová asociace, ATBACZ.

ALL SPORTS, a.s.

Specializovaná hokejová prodejna s výstrojí značky BAUER a oblečením KAPPA.

BIKE BROTHERS IMPORT, spol. s r.o.

Jsme dovozce a distributor vybavení pro cyklistiku. Výhradní zástupce značek BIKERIBBON, CYCLOC a TUbí pro Českou republiku a Slovensko.

OTEVŘENO (nonstop)

Tauer Group a.s.

Komplexní služby v oblasti bydlení od výroby kuchyňských linek, prodeje a pokládky podlah, výroby vestavných skříňí, tapet a dveří. Jsme součástí kuchyňských studií Oresi. Maloobchod, velkoobchod a e-shop. Nabízíme: Vestavné spotřebiče, volně stojící …

HEJDUK SPORT

Nabízíme velkoobchodní prodej zboží značky Powerslide a jejich licencí (Barbie, Hot Wheels, Polly Pocket, Monster High, Batman), The Conference (USD, XSJADO, KIZER, UNDERCOVER, SIFIKA) a také prodáváme hokejové potřeby. Rovněž jsme výhradní dovozci značky …

Chata na Čiháku

Nabízíme celoroční provoz – ubytování ve dvou až čtyřlůžkových pokojích s možností stravování – snídaně, polopenze, plná penze. Dále nabízíme doprovodné služby, úschovnu kol a lyží, dětský koutek, posezení u krbu, salónek pro uzavřenou společnost, slevy pro …

Japey, s.r.o.

Velkoobchod se sportovním zbožím. Jsme dovozci a distributoři kvalitní české značky HATCHEY. Nabízíme helmy, brýle, chrániče páteře a loktů, vesty, chrániče kostrče a stehen, chrániče kolen a termo prádla. Vše na snowboard, lyže, kolo a in-line.