Výroba sportovních potřeb4. strana

Ondřej Šulák

Výroba snowboardových a skateboardových překážek i nástrojů pro úpravu snowparků.

Pavel Srch

Stavba a výroba plavidel, nerezových doplňků na plachetnice a motorové čluny. Nabídka laminování dílů na lodě, auta. Servis lodí.

Sport 2020, s.r.o.

Možnost nákupu v internetovém obchodě. Výroba florbalových hokejek a míčků pro začátečníky, rekreační a hobby sport. Velkoobchodní i maloobchodní prodej.

Pavel Šmic

Výroba outdoorového vybavení značky Condor. Nabídka spacáků, stanů, pláštěnek, plachet a oblečení včetně oprav a výroby na zakázku.

Antonín Cinert

Na zakázku vyrobíme celodřevěné rybářské pramice.

Chalk, spol. s r.o.

Výroba magnesia pro sportovní účely.

OTEVŘENO (Zavírá v 14:00)

BAJZON, s.r.o.

Výroba jízdních kol, vozíků pro invalidy a jiných nemotorových dopravních prostředků.

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

SPORTMED.CZ - S p o r t & M e d i c a l

Firma SPORTMED.CZ s.r.o. se v oblasti sportovních a zdravotních pomůcek pohybuje již od roku 1992.

Daniel Socha

Výroba a prodej hliníkových lodí Al-boat, plotů, mříží a bran. Stavení zámečnictví. E-shop s lodními elektromotory Minnkota, nafukovacími čluny a rybářskými pomůckami.

Ludmila Wolfová

Výroba a prodej velopásků pro jednoduché i dvojité ráfky.

WILLER HOCKEY EQUIPMENT

Výroba hokejových a hokejbalových čepelí, spojovacích a prodlužovacích kolíků. Nabízíme kompozitové, karbonové a hybridní čepele.

Petr Konečný - 2K Sport

Nabízíme vám: * individuální osobní přístup, poradenství při výběru, zkušební jízda před nákupem kola * stavba horských a silničních kol na míru - dle přání a požadavků zákazníka * předprodejní servis – bezplatná montáž doplňků na zakoupené kolo – úprava …

ITP spol. s r.o.

Výroba a predaj kancelárskych potrieb, lyžiarskych, trekingových a vychádzkových palíc.

František Valík

Výroba lodí pro slalom, sjezd, rychlostní kanoistiku, turistiku a další vodácké disciplíny. Dále provozujeme laminátové průmyslové díly, díly pro motoristy a díly pro lékařské účely.

Opravy plavidel s.r.o.

Provádíme opravy lodí, hausbotů a plavidel, rekonstrukce interiérů, instalace lodních motorů a převodovek, systémů navigačních světel. Provozujeme i bazar použitých plavidel.

Karel Malimánek

Teambuilding & adrenalin Nejlépe si lidé zapamatují něco, co jim přinese silný zážitek. Připravte sobě, svým zaměstnancům nebo zákazníkům zážitky, na které budou dlouho vzpomínat. K.I. Bungee vám připraví adrenalinové, teambuildingové a zážitkové aktivity …

CALVERA - LODĚ - Zbyšek Milanovský

Stavba a prodej motorových lodí, hausbótů, pramic, kánoí a kajaků. Prodej lodních motorů Suzuki, náhradních dílů, materiálů pro opravy a výrobu laminátových výrobků. Opravy laminátových výrobků.

REMERX s.r.o.

Výroba a prodej ráfků a zapletených kol.

OTEVŘENO (Zavírá v 14:30)

BARKMET, a.s.

Výroba motorových lodí (speedboatu, výletních lodí), kajutových jachet, katamaránů, ecostavby a nízkoenergetické domy na klíč.

ERATIPA, s.r.o.

Zabýváme se výrobou drakových částí letadel.

MARWI CZ s.r.o.

Skupina Marwi je světově největší producent pedálů s výrobními jednotkami ve čtyřech zemích na třech různých kontinentech (Indonésie, Taiwan, Česká republika a USA). Krom pedálů a sedel skupina Marwi vyrábí také řetězy, košíky na láhve, výkonné a kvalitní …

OTEVŘENO (Zavírá v 15:30)

Malchenko

Производство тренажеров и спортивного оборудования. Лавки для жима, лавки для пресса, кроссоверы, гантели, штанги.

OLPRAN SLOVENSKO s.r.o.

Výroba a predaj značkových bicyklov a cyklodoplnkov. Predaj fitness a ďalších športových potrieb.

Brzy zavírá (v 12:30)

Yacht Servis – Jan Jeníček

Výroba jachet, motorových člunů a plachetnic. Výroba, dodávky a servis motorů. Prodej kompletního jachtařského sortimentu. Kotvení a zimování lodí.

ARTIS

Tradiční český výrobce sportovního nářadí. Nabízíme stoly pro stolní tenis, pálky, běžecké lyže, potřeby pro hokej, tenisové rakety a badmintonové rakety.

Noquestion bike s.r.o.

Vyrábíme kola na zakázku, dále dvoukola, DH rámy, dětské sjezdové, MTB i speciální rámy. Půjčujeme horská, tandemová i sjezdová kola.

PMS BOARD

Vyrábíme a dovážíme skateboardové a mountainboardové desky, doplňky a oblečení z konopného vlákna. Prodáváme longboardy, kolečka, šroubky a trička.

Bufo Zlín, spol. s r.o.

Jsme výrobci horolezecké obuvi a sportovních sandálů BUFO. Velkoobchod outdoorového vybavení - jsme výhradní dovozci outdoorového a turistického vybavení značky GELERT, trekingové obuvi značky PLANIKA, jsme distributoři značky HAVEN a CAMPUS na Moravě, jsme …

OTEVŘENO (Zavírá v 15:00)

Petr Špaček

Nabídka oprav kompozitových hokejek. Opravy zlomených hokejek a hokejových lopat.

AZUB bike s.r.o.

Výroba a prodej lehokol a ležatých tříkolek. Zastupujeme zn. TERN skládací kola, ORTLIEB vodotěsné brašny a vybavení, BROOKS kožená sedla, BIONX elektrokola, BIOLOGIC doplňky pro cyklistiku, obaly na telefony, BURLEY a AZUB dětské vozíky za kola.

CRUSSIS electrobikes s.r.o.

Crussis je česká značka elektrokol. Dodáváme horská, městská a skládací elektrokola. Elektrokolo si můžete koupit přímo v našem e-shopu, nebo u některého z více než 150 prodejců po celé ČR. Přehled prodejních míst najdete na našem webu.

TENNIS Zlín - SPORTOVNÍ STAVBY

Specializujeme se na stavebně montážní práce spojené s výstavbou venkovních kurtů a hřišť s umělými povrchy, dále jsme orientováni na provádění palubových a umělých sportovních podlah vybavení tělocvičen, sportovních hal a fitness, provádíme i výstavbu kurtů …

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Vladimír Vidim

Výroba atypických kol na míru a na zakázku. V nabídce máme přídavné motory pro kola, tříkolky, vysoká kola, vozíky za kola, jednokolky, dvojkola a další.

BRUSLE, HOKEJOVÁ VÝSTROJ, IN LINE BRUSLE - Václav Kartusek

Prodej a servis výstroje pro hokej, hokejbal, in-line. Kamenná prodejna i E-shop. Nabízíme zboží a náhradní díly většiny výrobců (Bauer, Nike, Graf, Mission, Koho, Easton, Opus, Canadien, Itech, Franklin, Hespeler). Výroba hokejových dresů, štulpen, riban.

Brzy zavírá (v 12:00)

PROPLAST spol. s r.o.

Vyrábíme dětské skluzavky – veřejné, soukromé či speciální. Dále laminátové lodě a doplňky (pádla). V oblasti průmyslové laminace se naše výroba dělí na různá průmyslová odvětví. Jedná se především o: zemědělství (sila, kolečka, stojany pro balení stromků …

M.R.S. group, s.r.o.

Specializujeme se na prodej základního golfového vybavení značky Spirit Golf. Zabýváme se výrobou golfových míčků SCOTT, RORY, PHIL, MIGUEL a dalších.

Ražba.cz

Ruční ražba mincí, medailí a žetonů prováděná za tepla. Ruční ražba mincí, medailí a žetonů prováděná za studena. Rytecké práce se specializací na razidla. Raznice všeho druhu zhotovené na zakázku. Výroba raznic pro pečetě a pečetidla. Kovová …

Bikestore

Osvětlení a zvonky. Pláště a duše. Prodej kol a dalších doplňků pro cykloturistiku. Modely určené pro lehčí i náročnější cykloturistiku. Silniční a treková kola. Dětská kola a odpružená kola. Batohy pro cyklisty. Termoprádlo.

AMICE - vybavenie telocviční

Výroba a predaj telocvičného náradia, vybavenie telocviční. Rekonštrukcie a opravy telocvičných podláh. Výroba a predaj školských potrieb - krieda, tabule, špongie, prachovky, siete, žinenky.

Panenka-Paddles

Výroba a prodej prvotřídních kajakových a kanoistických pádel. Pádla vysoké kvality prepreg technologií. Výroba a prodej vodáckých přileb a pump k nafukovacím člunům. Prodáváme rafty, nafukovacích čluny, pevné lodě, kanoe, kajaky, vodácké helmy.

OTEVŘENO (Zavírá v 17:00)

Funky - Monkey

Dětské designové žebřiny Funky Monkey do dětského pokoje pro rozvoj a zábavu Vašich dětí. Vyrábíme je v srdci Valašska z kvalitních materiálů a poctivou prací lidí, co dřevo milují. Naše produkty vyvíjíme pro děti a s dětmi. Myslíme na bezpečnost. Používáme …

František Chlaň

Výroba a prodej saní, tříkolek i čtyřkolek za psí spřežení.

Golfový obchod Praha

TeeTime Store není jen e-shop, ale také kamenná prodejna, kde klienti najdou prémiové značky v plném sortimentu, především TaylorMade, Adidas Golf, Ashworth, Titleist, Footjoy a další doplňkový sortiment. Kvalita prémiových značek a plný sortiment jsou …

OTEVŘENO (Zavírá v 16:00)

Pingu Sport, s. r. o.

Výroba a prodej funkčního sportovního oblečení a doplňků.

Ing. Pavel Rypáček

Výroba, distribuce a prodej freestyle koloběžek. Pořádání závodů.

Yachtboom, s.r.o.

Výroba a prodej obytných říčních lodí a hausbótů. Výběr z 5 typů plavidel či výroba na míru dle přání zákazníka.

ZAVŘENO (Otevírá v Po 08:00)

Kajaky.cz - vodácké vybavení

Prodej vodáckých potřeb v kamenné prodejně i přes e-shop. Provozujeme také půjčovnu lodí, vedeme vodácké kurzy na kajaku a pořádáme eskymování.